- На обладнання представлене на цьому сайті поширюється гарантія терміном на 1 рік з моменту отримання замовлення;
- Під час підготовки до надсилання адресату замовлених пристроїв, вузлів та деталей, останні проходять ретельну перевірку співробітниками компаній;
- Відправлене замовлення обов’язково застраховане перевізником та вартість страховки включена у вартість доставки;
Важливо!
-
- З метою уникнення неясностей та передчасної втрати гарантії на замовлені на сайті domofoni.kiev.ua пристрої, вузли, деталі та іншу продукцію – Перевіряйте отримане замовлення щодо цілісності упаковки та комплектації прямо у відділенні служби доставки;
- Будь-які претензії щодо якості, зовнішнього вигляду, відповідності отриманого товару замовлення, комплектності та кількості замовлених одиниць приймаються лише при отриманні товару у поштовому відділенні;
- Забравши замовлені пристрої, вузли, деталі та іншу продукцію з відділення служби перевізника, Ви підтверджуєте, що ви не маєте претензій ні до перевізника, ні до постачальника замовлення.
- За наявності порушення цілісності упаковки, пошкоджень або втрати відправленого Вам замовлення повну матеріальну відповідальність за завдану шкоду несе служба доставки;
Обов’язково!
Якщо все ж таки за відсутності нарікань на доставку та укомплектованість замовлення, у Вас виникли претензії до замовленої продукції, Ви маєте право повернути замовлення протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення. Ознайомтеся з умовами повернення.
-
- повідомте про виявлені порушення та невідповідності до адміністрації веб-сайту domofoni.kiev.ua та оформіть претензії у вигляді заяви на місці, у відділенні служби перевізника.
- Ці дії суттєво скоротять час на виконання заміни.
- Відповідно до «Закону про захист прав споживачів», повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту придбання, за умови, що товар не має слідів користування (потертостей, сколів, подряпин та іншого), а також має бути упаковка, пломби, ярлики , наклейки і т.д. у первозданному вигляді. Повернення товару здійснюється в офісі компанії.
Якщо ви хочете повернути або поміняти товар на аналогічний, зверніть увагу на такі вимоги:
Звернувшись до нашого менеджера з цього питання, ви зобов’язані надати:
- Товарний чек, гарантійний талон та документи, що засвідчують особу;
- Придбаний товар в оригінальній упаковці, що зберегла цілісність;
- Повний комплект придбаного обладнання;
- Ярлики, наклейки та заводське маркування у початковому стані.
* Обмін або повернення товару можливе лише у випадку якщо товар не був використаний, а також зберіг свій первинний зовнішній вигляд: на корпусі товару немає механічних пошкоджень, програмне забезпечення не зазнало зміни та ін.